fredag 16 augusti 2013

Kampanjer hos Jordklok och Ecoliving

Tänkte bara tipsa om lite webshopskampanjer såhär en fredagkväll.

Ecoliving har 50% på hela Phenomesortimentet under helgen. Jag köpte bland annat ansiktsrengöring för halva reapriset på Åhléns härförleden och är väldigt nöjd, så jag passade på att klicka hem Multi-active sugar scrub, som jag tittade länge på när jag var på Åhléns men aldrig köpte. Jag hade nog aldrig köpt någon av deras produkter till fullpris, men de verkar hålla hög kvalité så man får passa på när de är billigare!

Sen har Jordklok 20% rabatt för sina facebook-följare, så gå in och gilla. Den gäller bara tills imorgon (lördag) dock. Jag beställde bland annat nytt tvättmedel från Ecover, handdesinfektion från Bentley Organic och tygbindor från Imse Vimse.

1 kommentar:

  1. Great minds think alike - shoppade också loss Phenomé hos Åhléns. Den bästa rengöringen och ansiktskrämen jag har varit med om, jag kommer gråta när jag måste köpa nytt till förmodligen fullt pris!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...