onsdag 3 april 2013

Snabba ryck från Naturisimo

Jag har kikat på Shine on, från John Masters Organic, hur länge som helst. Det ska vara ett bra alternativ till hårprodukter med silikon, och mitt hår är i desperat behov av något som gör lite "glidigare" och mindre trassligt. Men med en prislapp på nästan 400 kr för en burk har det av förklarliga skäl inte blivit av. Sen hittade jag Naturisumo.com, som säljer allehanda ekologiska produkter, skickar fritt över hela världen och dessutom var flera hundra kronor billigare på många saker. Jag gav det den obligatoriska känna-efter-veckan, sen slog jag faktiskt till.
Beställde även ett litet prov på en s.k CC cream från Juice Beauty. Jag är på jakt efter en kemikaliefri dagkräm med högt solskydd, och hoppas att denna kan vara något. (fast egentligen inte, för den är också fasligt dyr!)
Jag beställde i slutet av förra veckan, och fick paketet idag, trots långhelg. Det är snabba ryck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...