måndag 9 juli 2012

en helt perfekt helg


Idag var sista dagen på Vargs semester. De första dagarna var inge vidare alls. Jag skrev ett inlägg om det men tog bort igen. Inte för att jag inte tyckte allt jag skrev, men det kändes onödigt negativt och det var mest frustrationen över att inget blev som det skulle.
Igår var vi iaf på ett helt fantastiskt trevlig grillmiddag med två andra familjer och barn. Det var precis hur mysigt som helst och vi var inte hemma igen förren nästan två på natten!
Och idag tog vi det mest lugnt och pysslade lite här hemma, sen framåt eftermiddagen gick vi ner till stan utan några egentliga planer. Vädret var perfekt så vi hade inte bråttom. Pratade, busade med Felixen, kände på gräset. Nere i stan åt vi smarrig middag på ett ställe som heter Haket, sen gick vi vidare till stranden för jag ville bada fötterna (helst hela mig men det var kallt som sören i vattnet) och så tänkte jag att Felix ville känna lite också, men han somnade i famnen på vägen ner. Lilla skrutten! Sen blev det glass och gos och sen promenad hem igen. Nästan fem timmar var vi ute och jag njöt av varenda sekund. Jag är verkligen glad att de två sista dagarna blev så himla bra. Eller ja, vi hade en supermysig dag i Smygehuk med min mamma också, så tre fina semesterdagar har jag att spara på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...