onsdag 9 maj 2012

Tips: Bodyförlängare

När vi började med tygblöjorna så upptäckte vi bland annat att blöjbaken blev rätt mycket större än med en vanlig blöja, så bodysar satt lite tight. Jag gick upp en storlek på kläderna, så var det problemet löst. Men det låg ju en massa fina kläder som jag ändå ville använda, så då köpte jag på mig 3 stycken bodyförlängare. Superbra! Man får kolla noga vilken storlek man har på tryckknapparna på sina kläder, jag hade 7, 9 och 10 mm på de flesta av mina så jag tog en i varje storlek. Sen är det bara att knäppa fast den i grenen och vara nöjd med att man kan använda kläderna bra mycket längre! Bodyn lilleman har på bilden är en i storlek 56 som vi fick med i startväskan på BB, med förlängaren sitter den som en smäck även om vi börjat köpa storlek 68 nu.

Jag köpte dom på Tradera, tyckte det var smidigare än säljarens ganska krångliga hemsida.

1 kommentar:

  1. Smart grej! Nu använder vår son inte bodys längre, men bra att veta!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...