onsdag 9 maj 2012

prover från Ren Skönhet

Ungefär 10 minuter efter jag skrivit mitt besvikna inlägg om solkräm från eco cosmetics får jag ett mail från Charlotte på Ren Skönhet. Hon säger att det var tråkigt att jag blev besviken och att jag inte kunde testa innan, men att de erbjuder prover på de flesta av sina produkter. Hon erbjuder sig bara sådär att skicka ut prov på 2 andra solkrämer som hon tror passar mig bättre, och undrar om det är något annat jag är intresserad av. Jag blev helt mållös! Det tog mig en dag bara att smälta mailet, sen slog jag till och bad om prov på en foundation och en peeling utöver de två solkrämerna hon erbjöd. Idag damp det ner ett paket i brevlådan. Fullt med godsaker! Peelingen fanns inget prov på, men en kräm i samma serie ersatte den.

Kolla bara! 5 ansiktskrämer, 2 solskydd, 2 foundationnyanser och en ekologisk(!) glidgel.

Tack för det, Ren Skönhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...