torsdag 15 mars 2012

lite tyst

Det har varit lite tyst ett par dagar. Det blir ju så ibland, man sjunker in i något och går inte riktigt att nå utifrån. Ibland känns det som att allting gå så fort och händer utanför min egen makt, då måste jag ta lite tid för mig själv för att känna efter hur jag vill att det ska vara egentligen. Jag tror den omtalade bebissmekmånaden tog slut där nånstans också. Och nu har vi en ny slags vardag som ingen av oss vet riktigt hur vi ska förhålla oss till. Innan lilltrollet föddes hade vi pratat om hur det skulle bli, men det var när sambon fortfarande pluggade och skulle vara hemma en hel del, och inte vara hemifrån 11-13 timmar nästan varje dag som han är nu med jobbet. Så vi har gått runt varandra lite. Vet inte riktigt hur vi ska prata med varandra eller hur vi göra med vardagen.

Blir det såhär för alla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...