fredag 24 februari 2012

Tygblöjor vs engångs, del 1

Så, nu sitter den första tygisen på.
Den var inte direkt knepigare än en vanlig att sätta på. Lite kanske för att det var svårt att känna efter hur tight den skulle sitta, men ett par justeringar tog inte många sekunder
Visst är den större än en vanlig, speciellt i grenen. Sen blir den tjockare också, på magen är den nog 2 eller 3 cm tjock. Men den är mjuk och "skön", det enda är att kanterna på kardborreknäppena är lite vassa, men det lider ju inte han av. 
Återstår att se hur den känns under kläder, och hur den är att byta. Och om den kommer läcka, vilket jag snart borde få svar på eftersom han inviger den medans jag skriver detta...

2 kommentarer:

  1. De ser "moderna" ut men tjocka. Spännande att följa utvecklingen!

    SvaraRadera
  2. Hej!! Tack för din kommentar i bloggen. Jag blir så glad när jag får klicka vidare och läsa om andra likasinnade. Jag hoppas verkligen att ni får tygisarna att funka bra och att du känner dig nöjd med dem. Om du funderar på något eller får problem med dem så hör av dig via mail eller i min blogg så ska jag försöka hjälpa så gott det går.
    Ha det gott!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...